Tuesday, March 9, 2010

Kekeliruan Melanda Diri

Huhu cepatnya masa berlalu. Dah 10 hari berada di bulan March membuatkan aku terhitung hitung brapa lama lagikah hari-hari yang perlu di lalui untuk menamatkan tahun 2010. Seiring masa berlalu sedar tak sedar dah nak masuk 8 bulan BayuFm beroperasi dan selama itu lah juga kesetiaanku terhadapnya masih kuat,kukuh dan utuh. Sejak awal tahun 2010 hingga sekarang ni rasanya tak selalu sangat aku berdj hurmmm... dan aku sendiri tak pasti kenapa. Bagi aku kalau nak berdj nak menemani dan menhiburkan orang hati kita terlebih dahulu perlu berada dalam mood yang elok dan ceria. Mungkin aku jarang berdj pada awal tahun 2010 disebabkan gangguan emosi dan mungkin juga keadaan jiwaku yang kadangkala "kacau"
Kebelakangan ni yang sebetulnya aku selalu berada dalam kekeliruan terpaksa berperang dengan segala rasa yang hinggap difikiran dan hatiku. Aku cuba belajar memahami apa yang aku alami tapi makin aku nak faham makin aku jadi tak faham...kenapa ek?
Sekerang ni yang aku tengah buat dan perlu buat ialah jangan terlalu memikirkan tentang sesuatu perkara lebih-lebih lagi perkara yang boleh mendatangkan kesan buruk antara aku dan rakan-rakan sekeliling. Dalam masa yang terdekat ni dalam seminggu aku hanya berdj 2 atau 3 kali sahaja sebab bagiku kalau tak berdj langsung membuatkan aku hilang
fokus bila tiba waktu nak on air kembali so bab dj ni aku "sedang2kan" dulu.

0 comments:

Post a Comment