Saturday, April 10, 2010

Amarahhhhh....Siti Nurhaliza & Kris Dayanti

Huhuhu video clip lagu paduan suara Siti Nuhaliza & Krisdayanti
berjudul "Amarah" dah keluar rupanya. Aku dengan tidak sengaja
telah ternampak sedutan video clip ni kat tv sebab tu ler kalut jer
aku cari kat youtube. Memula album dia orang released tak der lagi
video clip so layan jer lagu sambey bayangkan camner ler keadaan
dua orang diva menyampaikan lagu ni. Sejak awal album dia orang
keluar aku dah spin2kan untuk didengari oleh listener masa aku
on air dan ramai juga yang mendengar for the 1st time minta aku
antar kat dia orang. Wah cantik nyer rupa paras Siti Nurhaliza dan
Krisdayanti dalam video clip ni. Walaupun mimik muka mereka
digambarkan dalam keadaan yang marah tapi kecantikan mereka
terserlah maklum ler orang cantik buat muka camner pun tak hilang
cantiknya. Jom layan dengar lagu ni..amarahhhhhh!!!!

0 comments:

Post a Comment